Jak to je (bylo: Re: Elektroluminiscencni display - odhad zivotnosti)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 12 08:32:22 CET 2015

To moze sediet.

Tych mechanizmov na degradaciu svietivosti je urcite niekolko, a len
vyrobca (alebo mozno ani on) vie, ktore su v jeho vyrobku dominantne. Viem
si predstavit aj taky mechanizmus, ktory nie je v case linearny, ale ma
postupne zmensujuci sa vplyv, napriklad odplynovanie katody a jeho
nasledky na "otravu" vakua a luminoforu.

A verim tomu, ze tych 30000 hodin v sebe obsahuje aj vyrobny rozptyl -
jednoducho ste mali stastie a dostali ste stvrtkovy kus ;-)

wek