Elektroluminiscencni display - odhad zivotnosti

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Březen 11 18:48:00 CET 2015

 11.3.2015, 18:43:23

Vyraz "think film" vzbuzuje dojem, ze by mohlo jit o neco jineho nez
vzduchoprazdnou banku s elektrodama.
Elektroluminiscencni folie se drive pouzivali treba v hodinkach a sveho casu
to snad i prodavali  v GM.  Krmilo se to cca 100V st.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz