OT Freescale - neni zde insider?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Březen 11 14:02:47 CET 2015

On Wed, 11 Mar 2015, Admin HWnews wrote:

> http://news.e-republika.cz/article3036-Let-MH-370-vy%C5%A1et%C5%99ovani-skon%C4%8Dilo-zapome%C5%88te
>
> jde mi o ten prostredni odstavec o prechodu prav na Freescale atd..

To je na konspiracnich teoriich to heske - obsahuji kategoricke tvrzeni
ktere se neda overit. Akorat je tam trochu divna casova souslednost -
4 cestujici cinani meli byt 20% vlastnici prav k patentu ktery byl podan
az po zmizeni boeingu. Nemelo by to byt obracene - napred patent, pak
se stali 20% vlastniky a az pak zmizeli ?