Drát na řezání polystyrenu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 11 11:26:24 CET 2015

Ano, do GM dodává Elchemco a něco tam mají, stejně tak v GESu (tam je
výrazně širší výběr) a různě jinde.

Jenže tazatel nesdělil, odkud je, nedefinoval pojem běžný obchod a chtěl
se vyhnout poštovnému...

Tím taky mohl myslet, že to musí mít jeho místní globalizátor a tím to
končí. Kdo ví...

--
Jirka