OT: ikona Domaci skupina

Úterý Březen 10 23:53:33 CET 2015

Dobrý večer,
nevím co se stalo, naposled jsem aktualizival Thunderbird, Java a VLC.
Jinak jsem nic neinstaloval. Na ploše se mi objevila ikona Domácí
skupina (možná tam byla už před tím, ale nevšim jsem si jí) a nejen že
nejde smazat, ale nedá se na ploše ani posunout. Je mi to podezřelé. Co
ji tam vytvořilo? Proč s tím nejde hýbat? Odpoledne když jsem si z
Youtube pouštěl nějakou muziku, Avast mi ohlásil že štít souborového
systému něco zablokoval a že není potřeba s tím něco dělat. Jestli to
nesouvisí s tím?
Anděl