Re: [OT] Řezání lamina - domácí truhlařina

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Březen 9 19:21:34 CET 2015

Jestli už to tady zaznělo, tak se omlouvám, nemůžu teď projít celé vlákno.
Chce to předřez. Ten se dá celkem snadno udělat tak, že nastavíte hloubku
řezu na nějakého 0.5-1mm a projedete jen mělkou drážku.
Ve druhém průchodu pak jedete durch.
Pokud si na tom chcete dát obzvlášť záležet, tak ještě mezi 1. a 2. průchodem
posunut bočně o nějakou desetinu mm.

PL

***********************************
  From: Karel M
  To: HW-news
  Sent: Monday, March 09, 2015 12:19 PM
  Subject: Re: [OT] Řezání lamina - domácí truhlařina

  Já samozřejmě používám vodící pravítko, jak u maflu, tak u horní frézky. Lepší by samozřejmě bylo pravítko s pojezdem, to se prodává univerzální od wolfcraft pro mafl. Já se ale přikláním k konečné úpravě řezu horní frézkou a pro tu jsem žádné vodící pravítko nenašel. Řez od frézky je jak břitva, jde jen o urychlení práce abych nemusel pořád rýsovat značky a měřit metrem. Navíc člověk se takto semtam i splete.

  K.