Napousteci oleje Re: [OT] Řezání lamina - domácí truhlařina

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 9 18:07:01 CET 2015

No tungovy olej asi v CB bezne nesezenete nebo hodne za draho. Ja tyhle
veci kupuju zde:
http://www.fima-brno.cz/cz/index.php/page/23.html

pokud byste chtel jen na napusteni tehle jedne desky tak vam muzu ten
cca 0.5l odlejt mam tu cca 2l ted. Ale limonen na redeni nedam - toho
mam uz jen pul litru - je to skvele rozpoustedlo na zbytky samolepek a
ruznych podobnych blbe odstranitelnych veci.

Pokud byste ve Fime objednaval dejte vedet - sabnuli bysme se o postovne.

Ale obejdete se i bez limonenu - ja jsem jednu desku napoustel i timhle:
http://www.johnstones.cz/products/26-teak_oil_-_teakovy_napousteci_olej_na_drevo
stoji to asi 145Kc (barvy naproti ternu) a je to skvele ridke, hodne to
penetruje a schne to v radech hodin (tungovej olej cca 1-2 dni). Pak
jsem druhou vrstvu smichal tohle 1:1 s tungem a pak treti vrstva sel uz
jen tungovej olej.

Jinak bacha na mastne hadry - sice samovzniceni se popisuje jen pri
pouziti lneneho oleje, ale cert tomu ver co kdo s cim smichal...

RV