[OT] Řezání lamina - domácí truhlařina

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 9 16:31:14 CET 2015

Kupodivu v Baumaxu ci jak se jmenuje ten superkram u Ceskeho Vrbneho.
Deska ma jednu delsi hranu uz jednostrannne zaoblenou. Je treba si
vzdycky vybrat z toho stosu co tam maji, ale vesmes to je celkem dobre -
horni strana brousena (obcas vysukovana) a spodni jen od hoblovky

takhle to vypadalo po napusteni prvni vrstvou tungoveho oleje:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=326535617557687&l=35fccd733c

jinak syrove je to skoro bile:
http://www.cncnet.info/galery/stul.JPG

po tom napusteni olejem je to skvely - lituju ze u kluku jsem to natiral
polyuretanem...
pojedu tam jeste pro dve dalsi desky protoze si chci vymenit desku i u
stolu s PCckem a moje zena rekla ze jestli tohle mam pod soustruhem tak
ze by na tom klidne mohla i obedvat - takze me ceka vymena desky na
jidelnim stole (je 850x1200 - takze to vyjde akorat slepit dve sirky k sobe)

jinak ja bud delam ze sparovky a nebo kdyz je cas a sezenu nekoho se
sirokou protahovackou tak mam takove provizorni poky kde si desky slepim sam

lamino mi nesmi uz do baraku - u nabytku delaneho doma z masivu mi
absolutne nevadi k nemu neco prisroubovat, zatlouct hrebicek, pridat
policku a kdyz to uz neni treba tak se to rozebere, do direk natlucou
kolicky a material stale zustava - do lamina jakmile clovek udela diru
tak je to jednou pro vzdy - navic je silene tezke a jeste se clovek musi
crcat s olepovanim hran.

RV