Arduino Mini Pro a problem s bootloaderem

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Březen 9 13:32:03 CET 2015

Jak jsem psal, originál kabel od FTDI tam má RTS místo DTR. Takže záleží
zda:
- jsou FT232R v defaultní konfiguraci - piny jsou dány podle datasheetu
- pokud ano, který pin je na DTR vyvedený
- jestli arduino tahá i za DTR, za RTS urcite, to mi fugnuje

Martin Hanek