Re: [OT] Řezání lamina - domácí truhlařina

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Březen 9 12:19:44 CET 2015

Já samozřejmě používám vodící pravítko, jak u maflu, tak u horní frézky.
Lepší by samozřejmě bylo pravítko s pojezdem, to se prodává univerzální od
wolfcraft pro mafl. Já se ale přikláním k konečné úpravě řezu horní frézkou
a pro tu jsem žádné vodící pravítko nenašel. Řez od frézky je jak břitva,
jde jen o urychlení práce abych nemusel pořád rýsovat značky a měřit
metrem. Navíc člověk se takto semtam i splete.
K.