Arduino Mini Pro a problem s bootloaderem

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Březen 9 10:26:20 CET 2015

Nevím, jestli to může být váš případ, mě se takto podobně chovala
Arduina Pro mini když chyběla dioda mezi Reset pinem a +5V.
Na desce není, ale je v mém případě je naprosto nutná, připojuju ji
zvenku.  Bez ní je úspešnost programování u všech Arduin ( cca 6ti)
které jsem měl v ruce  tak 30%.  S diodou O.K.