[OT] Řezání lamina - domácí truhlařina

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Březen 9 08:47:11 CET 2015

Skusal som uz vselico.
Napr, narezat nozom (orezavatkom) laminat na povrchu z oboch stran. rez
som mal cisty, ale musim sa presne trafit.

naposledy som skusal tak, ze som okruznou pilou narezal len do polky
materialu zhora, potom otocit a dorezat zvysok. Je to o mnoho lepsie ako
normalne cez celu hrubku, ale zas je treba sa trafit. par malych
odzobkov tam bolo, ale to pripisujem zlym tahanim pily rucnej.