[OT] Řezání lamina - domácí truhlařina

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Březen 9 08:34:22 CET 2015

No ja jsem od lamina naprosto upustil - ted jsem kupoval dve desky
kaucukovniku 2200x600x26 za cca 1100Kc kus - je to pomalu levnejsi nez
stejna deska v laminu - navic se to da kdykoliv prebrousit, napoustet
oleji - je mi to prijemne na omak a celkove lip se s masivem dela.

Nicmene k tomu vytrhavani (chapu spravne ze mate druhou stranu
vystipanou?) - chce to jednak ostrou pilu s tvrdokovem (v tom laminu
bejva hromada pisku) a pak je treba vyzkouset hloubku zanoreni kotouce -
to totiz ovlivnuje pod jakym uhlem vybihaji zuby a tudiz jak dalece je
ta dyha namahana na vytrzeni.

No a pak samozrejme znamej figl i v pripade rezani pilkou a to je si
druhou stranu podlepit izolepou.

RV