[OT] Řezání lamina - domácí truhlařina

Karel M a8dtljb na gmail.com
Pondělí Březen 9 08:05:05 CET 2015

Pěkný den,je tady dost lidí co se doma věnuje truhlařině, zeptám se:
Jsem vyrábím si sám nábytek, využívám většinou služeb CNC pily, kde si přes
net naklikám rozměry, ABS olep hran, koupím celou lamino desku a oni mi to
do týdne rozřežou a olepí, ale občas se spletu, nebo mi něco pochybí a jsem
nucen si to doma oříznout sám, protože bych zbytečně čekal či tam vozil
materiál.
Jenomže u DTD lamino desek je problém s čistotou řezu, maflem udělám pěkně
jen jednu stranu, takže to řeším tak, že nahrubo maflem a napřesno horní
frézkou s žiletovou frézou k tomu jako vodítko hlinikovou lištu a dvě
svěrky, ovšem je to zdlouhavé to rozměřování, uchycení, nejdou tak dělat
malé kusy. Neexistuje nějaký přípravek, jak toto rychle řešit i bez
formátovací pily, tedy čistý a přesný řez (na 1mm). Třeba i pomocí té horní
frézky?
Děkuji
Karel M.