Jak nakreslit kolo pro GT2 ozubený řemen

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Březen 8 17:36:17 CET 2015

Poněkud mě znepokojuje představa, že se někdo pokusí opravdu takový
program vytvořit.
Ale pokud by šlo o to vygenerovat jen výkres ve 2D např. formátu dxf,
pak by to zase neměl být takový problém. Třeba v Pythonu existuje
dxfwrite a napsat to nad tím by měla být otázka max. pár večerů. Ale
nejsem strojař, takže asi existuje i něco hotového o čem nevím. Napadlo
mě to proto, že jsem teď zkoušel skriptovat v Kicadu a tohle je podobné.

Mrazík