napajec a EMC

Sobota Březen 7 15:14:34 CET 2015

Další pokus s odešlým napaječem. Na prázdné místo jsem doplnil varistor,
vyměnil pojistku a zkontroloval jsem že diody jsou v pořádku. Napaječ
jsem připojil do zásuvky, naštěstí před tím jsem zalepil kryt... Zvukový
efekt byl velkolepý :-) a cítil jsem, jak se mi napaječ trochu nafouk v
ruce. Netušil jsem, že rázová vlna dokáže zlikvidovat filtrační elit.
Hezky se nafouk a odvíčkoval.