Kabely v tunelu Blanka - o co jde?

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Březen 7 08:38:19 CET 2015

Paradoxem je ze luxusni Chorvatske dalnice zaplatili Cesti turiste,
kteri doma jezdi po tankodromech.

Podle clanku je navrh tunelu u Dubrovniku  polozen na morskem dne, takze
se nemusi nic vrtat nebo zahrabavat do dna. Snad to maji osetrene proti
zemetreseni, morskym proudum a zbloudilym ponorkam.
Pry to ma byt levnjesi nez mosty.

Michal Gregor