FPGA a timing constraints

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Pátek Březen 6 14:13:19 CET 2015

odpovedi nize.

On 03/06/2015 01:57 PM, Jaroslav Buchta wrote:
> Poprosil bych o nasmerovani - dejme tomu, ze mam 8 vstupnich pinu a zalezi mi
> na tom, aby na registry prisel signal co nejvic soucasne - nevic je kazdy pin
> pripojen na 4 registry, celkove by to melo byt co nejmin rozhozene.
> Jde/jakym zpusobem toto nastavit jako omezeni pro syntezu?
Toto neni ani tak omezeni pro syntezu, ale pro place&route. Neznam nastroj,
ktery by umoznoval definovat stejna zpozdeni, vetsinou se nejdrive zjisti
prumerne zpozdeni a pak se nastavi min/max rozsah pro kazdy pin. Moc si od toho
neslibujte. Moznosti FPGA jsou v tomto ohledu omezene.

> [...]

> posunutymi o 90st zatim 100MHz, coz by melo ve vysledku fungovat jako
> vzorkovani 400MHz (asi by to slo jeste i cca 2x zrychlit)
>
> Jeste druha otazka - mam 4x hodinovy signal 100MHz rozfazovany po 90st
> (c0,1,2,3) a signal 60MHz (c4) z tehoz PLL.
> Signal reset je synchronizovan nejdrive c4 pro zakladni logiku a pak c3 pro
> vzorkovani. Pocitam s tim, ze se to bud stihne nebo nestihne a signal tedy pro
> to vzorkovani beru jako asynchronni.
> Je ovsem hlasen warning: Critical Warning (332148): Timing requirements not met
100MHz a 60MHz jsou nesoudelne, takze analyza zjisti, ze existuje takove
vzajemne posunuti hodin, kdy signal nestihne z vystupu registru prejit do druheho.
Mimochodem, to vam u logickeho analyzatoru nevadi, ze u tohoto prechodu vam bude
generovat chybne signaly? Zde se pouziva FIFO, ktere se postupne vybira. Budete
ale muset nejak snizit rychlost dat (paralelizaci apod), abyste stihal data
odebirat.

Viz vyse.

J.S.