napajec a EMC

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pátek Březen 6 07:18:11 CET 2015

Zdroje od meanwellu jsem daval do nasich pripravku urcenych do
vicesmennych provozu - ted posledni osazeny byl tento:

http://www.tme.eu/cz/details/rs-15-12/spinane-zdroje-prumyslove/mean-well/#

mam je koupene vzdy do foroty, jelikoz nektere pripravky jsou opravdu
zahustene na maximum a mohl by byt pak problem tam osadit nejakou
nahradu (po letech) - musim rict, ze zatim jsem nemusel menit ani jeden
- ted se nam vracel jeden pripravek po nekolika letech na servis
(mechanicke opotrebeni), kde byl probeh cca 2M pracovnich cyklu takze se
to urcite neflakalo...
Takze za me meanwell je sice Cina, ale dle meho urcite hodne slusna.

RV