Re: Vzdálená plocha

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Čtvrtek Březen 5 15:35:54 CET 2015

Dobrý den,

zkuste NoMachine NX.

Umí to vzdálené připojení USB, přesměrování zvuku, resize plochy,
whiteboard na prezentování, přenos souborů.. Klienti jsou pro win, lin,
mac, ten androidí je takový dost smutný.

Jenom musíte vyřešit síťovou dostupnost - neobsahuje to (zatím) prostředek
pro proražení NATu, jste-li za ním. Takže ještě nějakou VPN.

JD

JD