FTDI USB/SPI

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Březen 4 22:57:39 CET 2015

No ja se trosku omluvim, ja jsem nerekl, ze FTDI je spatny, ja to tam napsal
ale asi to nevyznelo pouzil jsem FT2232H a Lazarus(Pascal) a pouzil jsem

knihovny co jsou k Delphi, ty mi nesli zkompilovat diky nejakym nesouhlasnym

typum, uz si presne nepamatuji. Kdyz jsem to opravil. Tak mi to slo
zkompilovat

i detekce cipu, ale kdyz jsem zacal I2C komunikaci mi to proste hodilo
vyjimku,

po zapoleni jsem to vzdal. Asi kdybych vyndal Linux bylo by to v pohode.

Pripadne Cecko pod Win tam je mozna podpora lepsi... Proste jsem nemel silu

na to co jsem to potreboval se tim vic zabyvat. Cekal bych, ze ten priklad
co tam

byl proste pojede.

A to ze jsem pouzil Pascal je mi blizsi a vic zkusenosti s nim mam z doby TP

a Delphi ja do win bezne neprogramuju tak na jednorazovky mi to staci...

Zdenek Aster