FTDI USB/SPI

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Březen 4 21:05:47 CET 2015

Asi je to celkem fuk, vyjadřuje to trend ke kterému bych se klidně
připojil. FTDI bylo geniální řešení ne své době, kdy se čipy ještě
musely vozit z Německa a fakticky nic jiného na USB nebylo.
Dneska je situace trochu jiná - uC za pár šupů USB mají, knihovny jsou k
dispozici a většinou to nějak funguje.
SPI master jsem zkoušel na FT2232 v MPSSE módu, chodilo to, ale bylo s
tím dost problémů. Dneska bych šel taky spíš do LPC11Uxx a CDC. Ne
proto, že ARM je in, ale LPC11U mám nacvičené a dá se sehnat za 50Kč.

Ale ty nové čipy FTDI neznám, takže neumím posoudit zda se něco nezlepšilo.

Mrazík