Proudovy zdroj pro LEDky

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 4 14:00:10 CET 2015

Pokud to opravdu chcete napajet z toho trafa a zabastlit si, tak zkuste:

1) ZLED7020 (osobne overeno a mohu dodat i navrh v Eagle + kalkulator
soucastek)

2) NCP (NCV) 3065, je to velmi podobne MC34063 - jen mensi Uref a tedy
vyrazne mensi ztrata na snimacim odporu proudu, lze pripojit i externi
spinac pro vyssi proudy, je na to i kalkulator, osobne zkusenost nemam.

Jinak se pochopitelne prodava more spinanych proudovych zdroju ze site,
nejlevneji u Cinana, ale i u nas lze uz koupit slusne.

http://www.led-expert.cz/ledshop/eshop/6-1-LED-pasky-a-prislusenstvi/91-2-Napajeci-zdroje-pro-led-pasky

http://www.gme.cz/dc-dc-menice-pro-vykonove-led

http://www.gme.cz/zdroje-konstantniho-proudu

--