otazka na 3D tlaciarne

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Březen 4 08:51:53 CET 2015

Dobrý den,

Chtělo by to ještě vylepšit. Tiskárnu s dvěma hotendama. Jeden by
vytiskl perníček. Potom by se počkalo, až to vyhřívaná deska upeče, a
druhý hotend by na to vytiskl polevu. Ještě by to chtělo dodělat nějaké
mechanické hrabičky, které by perníček odtamtud vyhrábly, a tiskárna
může vyrábět perníčky automaticky stále dokola :-)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora