otazka na 3D tlaciarne

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Březen 3 22:19:01 CET 2015

Pokud tím "jedna nova namiesto X uz zastaralych" myslíte nějakou
kombinaci 3D tiskarny a frézky (jak je v původním vlákně), tak to
možná ještě asi tak 38x zvažte. Myslím, že to není moc dobrý nápad.

PL

*****************************

From: "Jaroslav Rybárik" <rybarik na xtech.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 03, 2015 10:09 PM
Subject: Re: otazka na 3D tlaciarne

Ja mam tiez po dielni rozhadzane rozne "pojazdy", dispenzery s roznym
sposobom ovladania a podobne, v roznej faze vyvoja, dokoncenia, obcas aj
funkcnosti. Ale rozmyslam, ze by sa uz zislo aj nieco co je hotove =
funkcne a nieje to len vyhovorka na odchod do dielne. Takto by pribudla
jedna nova namiesto X uz zastaralych :) Ale pernicky by mohli zaposobit
aj u mna doma, to skusim :)

Jaro