otazka na 3D tlaciarne

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Březen 3 22:16:05 CET 2015

Jasne, tomu rozumiem. Nemam na mysli nic konkretneho, len ma vcera v
priebehu dna napadali otazky na veci, co som robil. Ci by mi ta
tlaciaren pomohla :) Zaliata matica je tiez len jeden z vylepseni
nejakeho pojazdu, co som v dielni stretol. Zasunut maticu zo strany by
bolo asi najlepsie / najjednoduchsie riesenie pre takyto problem. Ale
hlavne hladam argumenty aby som sa konecne rozhupal k tej 3d tlaciarni...

Jaro