otazka na 3D tlaciarne

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Březen 3 22:09:54 CET 2015

Ja mam tiez po dielni rozhadzane rozne "pojazdy", dispenzery s roznym
sposobom ovladania a podobne, v roznej faze vyvoja, dokoncenia, obcas aj
funkcnosti. Ale rozmyslam, ze by sa uz zislo aj nieco co je hotove =
funkcne a nieje to len vyhovorka na odchod do dielne. Takto by pribudla
jedna nova namiesto X uz zastaralych :) Ale pernicky by mohli zaposobit
aj u mna doma, to skusim :)

Jaro