Napetove rizeni DC zesileni ci urovne - napady?

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 3 19:54:12 CET 2015

 3.3.2015, 19:28:42

Jiste ze by to slo, existuji na to, dnes spise obtizne dostupne, 2
fety v jednom pouzdre. Totez v blede modrem, optocleny se dvema
fototranzistory nebo foto-R.
Dalsi moznosti je pouzit vhodny transkonduktancni IC zesilovac, napr.
LM13700, LM3080 a pod. Mezi modernimi VCA by se neco pouzitelneho asi
take naslo.
Nejaka inspirace treba:
http://www.synthdiy.com/show/link/?id=4059
http://sound.westhost.com/articles/vca-techniques.html
Nicmene, pokud je zpracovavane napeti ss nebo alespon ss blizke, bude
princip PWM asi nejschudnejsi, neb nejvice odpovida soudobemu zpusobu
mysleni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz