otazka na 3D tlaciarne

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Březen 3 16:41:42 CET 2015

Dne 3.3.2015 16:33, Jindroush napsal(a):
> https://www.youtube.com/watch?v=sy3Oy5mmMiA

Pěkné, to musím večer ukázat! Na tom prvním odkazu - video - je ve 3:10
vidět právě to, čeho jsem se obával - trochu jinak "upečený" perník  a
tiskárna maluje do prázdna - teče to bokem :-(
Chtělo by to snímat kamerou, uložit profil perníčku a pak analyzovat a
malovat podle nějaké předlohy. Nebo náhodný obrazec se zvolenými motivy
( Vánoce, Velikonoce, svatba, pohřeb ... :-) )