Re: Tisk schematu v KICADu

nevrklap na volny.cz nevrklap na volny.cz
Pondělí Březen 2 09:08:39 CET 2015

Zdravim,
dovolte mi prosim dotaz mimo puvodni predmet.
Pred par tydny probehla mimo jine i tady zprava, ze bude k dispozici verze KiCADu doplnena o nove funkce vyvinute v CERN.. (http://home.web.cern.ch/about/updates/2015/02/kicad-software-gets-cern-treatment)
S KiCADem nedelam, ale rikal jsem si, ze to zkusim nainstalovat a vyzkouset... nicmene na http://kicad.nosoftware.cz/ se zadna nova verze neobjevila..? (hledam Win verzi, idealne pripravenou k instalaci..) Nebo jde jen o nejaky update ke stavajici verzi?
Diky
P.