OT: Re: Firefox 36 a Flash

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Březen 1 22:03:27 CET 2015

Zdravim,
  diky panove, i to jsem potreboval vedet. Chyba je tedy na mem prijimaci.
Zmineny odkaz na novinky se chova presne dle meho popisu - proste jako by
ho vypustil adblock, neni tam na zadny player misto, nic, neni tam ani
ta staticka fotka, ktera tam byva spolu s ikonkou "play".
  Nekde se zrejme vloudila nejaka nekompatibilita s moji distribuci. To
budu muset vypatrat a opravit :-).
  Krasny zbytek nedele preje Pavel