OT: Re: Firefox 36 a Flash

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Neděle Březen 1 19:28:39 CET 2015

Zdravim,
takz bey problemu.
FF 36.0, Mozilla Firefox for Linux Mint mint - 1.0
Linux Mint 17 (3.13.0-24-generic #47-Ubuntu)

nekde jsem cetl neco o tom, ze FF chteji nahradit potrebu flash
(internim?) konverotvanim na HTML5 ... ale neresim: funguje mi to, co
potrebuji.

v praci je to ovsem vec jina - tam mam FF28  a dal to nepustim (backward
compatibility je bohuzel dnes pojemem asi z jineho sveta - potrebuji par
nastroju, ktere v novejsi konfiguraci uz spomlu nekomunikuji)

:)

   Sam