Šikovní droni

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 1 15:32:49 CET 2015

Když to přenesete z interiéru do exteriéru, můžete využít GPS ( Glonas)
které dává pro tu druhou variantu adekvátní přesnost. Zvlášť ve spojení
s kompasem, výškoměrem atd...
Z pár desítek metrů krychlových do pár milonů m3 .
Nakonec tak se to i používá (zaparkování, visení na místě)  a užitečné
to je...

Oni v té mísnosti  jen nepoužívají GPS, kompas atd.. a polohu zjišťují
jinak, prostě  jiným a pro ten interiér mnohem přesnějším způsobem.