poradte telefon

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 30 23:22:00 CEST 2015

 30.6.2015, 23:02:29

Pouzitelne parametry pro androjida zacinaji tak 1GB RAM a 8 GB ROM
(proboha kterej ignorant ten nazev vymyslel). Standardni je dneska 5 a
vice palcu, pokud chcete neco mensiho, spocitate nabidku na trhu na
prstech. Samsung mini S4/S5, LG G2 mini, Sony compact Z1/Z3, E4g,
Alcatel Idol 3. K tomu nejakej skladovej lezak (Moto G, Idol 2) a
neco malo cinanu s rozporuplnejma referencema.

Nektere founy maji i i pri vetsim displaji mensi vnejsi rozmery nez
jine, napr.LG. U cinskych founu je problem s LTE, casto nemaji 900MHz,
nekdy ani 800MHz.

Osobne povazuji za nejlepsi z vyse uvedeneho E4g, az na to, ze tam
soudruzi sikmovoci zapomeli dat kompas, takze pro mne nepouzitelne,
ale dceri by to asi nevadilo.

Pres jine OS nemam prehled.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz