poradte telefon

Galloth lordgalloth na gmail.com
Úterý Červen 30 21:31:30 CEST 2015

Zdravim, ja jsem velmi spokojeny s Prestigem (P3400DUO). Docela hodne toho
vydrzel co se tyce manualniho namahani. Nekolikrat mi spadl s naprsni kapsy
na beton a kdyz jsem vratil baterku, tak zase bez problemu bezel. Nakonec
se mi podarilo displej naprasknout (Ale to jsem se opravdu snazil :-) ) a
krome pavuciny funguje v pohode.

Je to dost male, aby se to dalo nosit v kapse, ale dostatecne velke, aby se
na displeji daly cist emaily, web stranky, i PDF soubory.

Jako OS je v tom android. Pokud vim, uz se tento telefon neprodava, ale
urcite bude mit nejakou nastupnou radu.

S pozdravem,
Honza