Elnec LabProg48LV se loučí..

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červen 30 18:10:20 CEST 2015

Zdravím,
  tak jsem to snad teď změřil dobře.
  Na výstupech 5,6 konektoru (těch, co je mezi nimi to plastové vodítko) jsem
naměřil při velmi opatrném přiložení hrotů 16.04VAC. Bylo to stabilní napětí
naprázdno, vydržel jsem tam s těmi hroty jen pár sekund, ale údaj už byl
ustálen a neměnily se ani setiny.
  Při neúplném kontaktu se mi snadno opět dařilo měřit napětí jiná, mimo jiné
3.9, 2.1 a podobné. Zejména k tomu dochází tehdy, když se jeden hrot
nedotýká pinu konektoru, ale kovového obalu. A zřejmě tam je někde i kombinace,
kde se to odečte a pak vyjde něco kolem 12V, ikdyž tuto hodnotu se mi dnes
"změřit" nepodařilo.
  Na toto napětí dnes nejméně 4 dny neběžící a vypnutý programátor nenajel.
  Po vychlazení 5 minut v mražáku najel a perfektně odvedl svoji práci :-).
  Tentokrát trvalo programováni velmi rychle, zkoušel jsem pak program ukončit
a znovu spustit, a ještě najel. Na omak byl ještě ale příjemně chladný :-).
  Zdraví Pavel