Elnec LabProg48LV se loučí..

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červen 30 17:46:45 CEST 2015

Zdravím,

>  30.6.2015, 17:23:03
>
> Tak  abychom jen nepindali o omezovani svobody.
> Z vaseho popisu, bych problem hledal tam, kde MCU nebo jina AI
> programatoru meri napajeci napeti (coz dela pravdepodobne jen po
> spusteni programu), tj. nejaky delic, privod k IC, zdoj
> Uref atd.

No, tak k tomuto závěru jsem též došel, na to není třeba žádná extra
škola :-). A dle mne to nedělá AI programátoru, ale ovládacího programu
na PC. Tím si ale jist být nemohu.

> Zavadou AC adapteru, muze byt, krom mezizavitoveho zkratu klidne i
> nejaky nedokonaly kontakt, napr. oxidace lisovaneho konektoru, ulomeny
> vodic, castecne vybavena tepelna pojistka atd.

Všechny Vámi uvedené závady mají tendenci projevovat se jako časově
proměnný sériový odpor. Hlavně bývají náchylné na "mikrofoničnost", tj.
mění se s pohybem, příp. otřesy zařízení. Snad všichni známe "poklepovou
metodu" opravy těchto závad. Věřte, že tuto metodu jsem na adaptér zkoušel
opakovaně a docela silně - bezúspěšně. Zkoušel jsem ji i na programátor
samotný, ikdyž podstatně opatrněji :-), a opět bezúspěšně. Proto jsem
tento druh závad vyloučil.

Zdraví Pavel