Identifikace soucastky

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Červen 30 15:23:49 CEST 2015

Hmm...

Podobne (ne stejne) znaceni jsem nasel jen jako substring v jednom
cinskem datasheetu
(http://d1.amobbs.com/bbs_upload782111/files_46/ourdev_677966JDHXQO.pdf).

Jinak datasheetu od tohoto IO je nejmene 5 a kazdy je trochu nebo vic
odlisny...

Dela to na me dojem, ze to je cosi jako 555 (ne funkcne - myslim
rozsirenim) a ze to dela kdejaky Cinan. No a z toho plyne, ze znaceni je
zcela svevolne, jak to nakonec je v SMD oblasti bezne...

Asi jedine reseni bude ten test. Samozrejme nevylucuji, ze poslali neco
uplne jineho...

--
Jirka