OT: tmobile twist internet

Úterý Červen 30 12:55:13 CEST 2015

Dne 30. června 2015 12:10 David Belohrad <david na belohrad.ch> napsal(a):

> 2) twist online - da se nejak zaridit, aby se z toho dalo volat a
>    esemeskovat?

Určitě by mohli změnit tarif na jiný.

> 3) da se to eventulne prevest na neco s cim se da volat a sms?

Operátorů včetně virtuálů je dneska jak psů, stačí si najít nějaký ten
porovnávač, naklikat, co potřebujete a vyplivne vám to nejvhodnějšího
operátora.

> Abych pravdu rekl, nebyt toho, ze na tom cisle mam cca 2.5kKC kredit,

SIMka z 2500Kč kreditem by šla třeba prodat, ale se ztrátou.

ze je na to cislo navazana banka (SMS MI ZATIM CHODI!)

To číslo se dá v bance změnit.

pozn: pomuze, kdyz dojdu na stanek a nekoho tam servu? rekl bych, ze
> ne. nevyhoda korporatnich molochu.

No jak čemu, třeba se vám uleví, ale ten pěšák na stánku za to nemůže. To
můžete seřvat náhodného kolemjdoucího a výsledek bude stejný.

P.K.