[OT] Pilový kotouč do pokosové pily

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Úterý Červen 30 09:21:12 CEST 2015

Ten negativní úhel znamená, že zuby neřežou tak agresivně. Výsledný řez
je jemnější s méně otřepy. Hůř se řeže po letech, což ale u pokosovky
nevadí.

Do levné pokosovky bych doporučil jakýkoli jiný než původní kotouč, ty
bývají opravdu naprd. Velkou službů udělá obětní prkénko, o které se
řezaný materiál opře. Kotouč potom nevyjíždí do prázdna, takže
nevytrhává koncová vlákna.

Mimochodem, nechce někdo koupit mírně jetou pokosovku Lumag KGS 305BM?
Dělám už jen ručním nářadím a zbytečně mi v dílně zabírá místo...

JMN