prestupna sekunda

Pondělí Červen 29 15:44:35 CEST 2015

No já nevím, slušné hodiny se přehodí samy :-) Dříve když se měnil
letní/zimní čas, obvykle volali rozhlasáci že se jim některé hodiny
nepřehodily a prý co s tím. Říkal jsem jim že když se hodně dlouho
neobjevuje tečka na displeji (indikuje příjem DCF), měli s tím něco
dělat dávno a né to honit až teď . Ale v posledních letech se to už
nestává, asi už to všechno vychytali :-)
Anděl