Elnec LabProg48LV se loučí..

Pondělí Červen 29 11:41:22 CEST 2015

Také používám historickou techniku - starý PREPROM 02, ještě ten v
plechové krabici. S počítačem, na kterém mám stařičký dosovský Keil, ve
kterém jsem dlouhá léta dělal. Převádět staré projekty do nového Keilu
by byl vopruz, jistě by se to zoptimalizovalo a přeložilo jinak a né u
všeho mohu mít předem vygenerovaný hex soubor. Zrovna nedávno jsem musel
v rámci servisu nahrát program do procesoru, který odešel v 10 let
starém zařízení. Nové počítače už obvykle printer port nemají a pokud
ano, nedělám si iluze, že by se na tom povedlo rozběhnout DOS a ten port
z toho ovládat. Vím že kdyby to nešlo jinak, nějak by se to řešit
muselo. Jenže raději mám k tomu počítači ještě jeden rezervní :-) a
doufám, že i ten PREPROM 02 taky ještě nějakou dobu vydrží.
Předpokládám, že je tady víc lidí co přecházeli na novou techniku tak,
že staré projekty nechali na starém počítači a uvítali by, kdyby alespoň
nějaká minimální podpora u těchto zařízení zůstala.

Ostatně není pravidlo u všech výrobců, že by ke starým věcem úplně
ustřihli podporu. Před lety jsem řešil monitor právě k tomu dosovskému
počítači, kde mám také dosovskou Formicu. Taky už pěkných pár let po
skončení její podpory. Pan Horský mi ochotně pomáhal s ovladačema (už si
nepamatuju co tam bylo za problém) a povedlo se.
Anděl