Precizni dutinka uvnitr (bylo: Re: Kolikove a dutinkove listy - jakspojovat?)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 29 09:19:08 CEST 2015

Ano, toto je ono, dakujem. Takto presne vyzeralo to druhe, ktore som
pitval, len ja to neviem poriadne odfotit. Ta moja patica nebola zlatena a
aj o zlateni tej vlozky by som u mojho kusa pochyboval...

Aj na tej fotke je vidiet, ako velky prehyb caka tie "packy" na vlozke, ak
sa tam zasunie "nozicka" toho pinu - co je myslim ekvivalent tej hrubsej
casti toho precizneho pinu. U toho mojho kusa som skusil niekolko (~ 10)
cyklov a zdalo sa, ze tie packy sa vracaju stale dost dobre; samozrejme to
nic nehovori o pripadnej dlhodobej unave, vplyve pripadnych vibracii,
rozdielov medzi - obvykle anonymnymi - vyrobcami, atd.

Ako vravim, moje skusenosti su negativne a pisal som aj o mojich
preferenciach a predstavach o veci, ale vnucovat to nikomu nebudem, kazdy
nech si urobi zaver sam.

wek