FT-180A a AD98xx - dve DDS z jedne reference?

balu balu na k-net.fr
Pondělí Červen 29 08:06:55 CEST 2015

Ono to nie je vobec komplikovane. Na vstup komparatora sa privedie sinus z ddsky a porovnavacie napatie. Komparator je velmi rychly, na vystupe bude mat obdlznikovy signal. Z neho treba vyfiltrovat spravnu zlozku.

Mala inspiracia tu:
https://edms.cern.ch/file/1383374/1/AED-00205_DamperClkGenerator_schematic.pdf

Pomocou IC8 sa deli vstupnych 200MHz na 40MHz a z nich sa vybera tretia harmonicka 120MHz (filter L1-C29, L2-C30. Hodnoty kondenzatorov v scheme nie su uvedene, lebo ich treba odmerat a az potom osadit).

S vyssou harmonickou je to podobne, akurat bude treba trochu strmsi filter.

b.