FT-180A a AD98xx - dve DDS z jedne reference?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Červen 28 23:04:35 CEST 2015

9850 ma na cipe komparator, s tym sa da pomerne lahko nasobit
frekvencia. Piata, alebo aj vyssia harmonicka by nemala byt velky problem.
Takisto z vystupu dds sa da vybrat vyssie postranne pasmo, alebo ich
harmonicka, takze aj s 64MHz hodinami sa da pokryt pomerne siroke pasmo,
daleko nad spominanych 20MHz aj bez pouzitia PLL pre hodiny.
Neviem aka je konkretna predstava o frekvencnom rozsahu.
b.