Re: mech: svarovaní hliniku asi TIG

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Červen 27 23:12:22 CEST 2015

UHU Plus Endfest 300 ma na hlinikovych deskach primo testovanou pevnost
v tahu (300 kg/cm2).

Podle pomeru obou slozek lze namichat houzevnatejsi, ale mene pevny
spoj, nebo naopak.

Lze ho taky vytvrzovat za horka (spoj je pak pevnejsi a je to podle
teploty i za par minut) a nemusi se pro nej jezdit do Kunovic.

Jsou k nemu vsechny dostupne udaje a UHU ho vyrabi uz nejakych 50 let (?
- navenek beze zmeny).

Uz jsem to tu psal vickrat, byt treba trochu jinymi slovy.

--
Jirka