Re: mech: svarovaní hliniku asi TIG

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Červen 27 20:44:44 CEST 2015

5M je výrobce, aspoň když jsme od nich potřebovali nějaké speciální
provedení lepidla (používali jsme fóliové Letoxit KFL 120) tak nám bez
potíží vyhověli. Ale přímo hliník na hliník to nefunguje, lepší je
před tím eloxovat a/nebo použít primer. Blbé je to ale se skladováním,
ani v mrazáku to fóliové lepidlo nevydrželo déle než asi rok.

Aleš Procháska