Precizni dutinka uvnitr (bylo: Re: Kolikove a dutinkove listy - jak spojovat?)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Červen 26 18:16:06 CEST 2015

Tak jsem si taky zapitval a vysledek je zde:

http://www.jpeg.cz/images/2015/06/26/uHcx6.jpg

Dutinka pochazi z 28pinove precizni DIL patice a byla navenek velmi
podobna te, co je soucasti "lamaci" listy. I jejich chovani na omak pri
zasunuti pinu (samce) je stejne - pin se nahore vakla a je uchyceny
jakoby nekde dole, coz odpovida uzkemu konci trychtyrku.

Cili potvrzuju ten "lievik" (zlaceny material), stejne tak je nekdy
zlaceny i cely vnejsi kalisek, ve kterem je trychtyrek zalisovany.

Oba dily jsou mirne magneticke, coz prisuzuju niklove mezivrstve mezi
zakladnim materialem a zlatem (ale kdo vi).

Jo a fotku nekritizujte, byla narychlo s dochazejicimi baterkami, takze
jsem si ani nemohl vyhrat s vyvazenim bile (prisviceno lehce z boku
uspornou zarovkou).

--
Jirka