RFID ctecka na vzdalenost 1-2m

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Čtvrtek Červen 25 17:06:49 CEST 2015

Ono hodne zalezi na pouzite technologii.
RFID 125kHz - ocekavejte dosah desitky cm. Rekneme do metru snad
134.2kHz (TIRIS) - bezne podobne jako 125kHz, ale s poradnymi tagy
(rozhodne ne karty, pouzivame tagy asi 20cm dlouhy valec, prumer cca 2cm)
pracujeme az na nekolik metru
13.6MHz - nemam zkusenost
866MHz - bezne metry az desitky metru s tagem velikosti postovni znamky

Obavam se vsak, ze "hotove reseni" pro otevirani dveri bude vsechno na tech
125kHz se vsemi omezenimi. Pro jinou technologii - alespon castecnemu
bastleni se nevyhnete. Samo ctecky neni problem sehnat jako hotove moduly,
ale od ctecky ("oszeny plosnak") k hotovemu reseni je kus cesty. A cena
bude taky zcela jina nez ty "hezke krabicky na zed" :)
Marek