Oprava UPS Eaton

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Čtvrtek Červen 25 08:48:22 CEST 2015

mohu se zeptat co začala dělat? Mám tady jednu se kterou si nevím rady -
byla i v aut. servisu - výsledek bez závad.
Chová se tak že instalovaný SW na serveru od UPS dostává hlášení že ups
je bez napájení a jede na baterii a po cca 1 sec už je zase na napájení,
tohle se v logu objevuje asi 100x za den, a když se koukám do grafu
zatížení tak vidím že v tom okamžiku UPS hlásí 150% load. Taky dělá to
že zhruba jednou za týden udělá sama od sebe shutdown - řízenej
poshazuje servery a za 4 minuty naběhne jakoby nic. Moc příjemné.
Technik doporučil rerinstal SW, což sem provedl, dokonce jsem UPS
připojil na obyčejné stolní PC místo na server a dělá mi to stejné.
Vyměněné všechny kabely včetně USB.. už nevím co s tím......
Na serveru mám teď jinou UPS a ta nemá žádný problém.